FANDOM

Mrlakenstain je najbolj zlobni čarovnik. Po prerokbi(slišal jo je le delček) se je odpravil ubit fanta rojenega v mesecu juliji pri starših čarovnikih. Ubil je Harryjeve starše, njega pa ni mogel, ker je Harryja zavaroval materin urok. Kletev smrti se je tako odbila od njega v Mrlakestaina. Bolj podrobna obnova:

Mrlakenstein (angleško Voldemort) je bil eden največjih zlobnih čarovnikov v zadnjem stoletju. Od leta 1938 do 1945 je obiskoval Bradavičarko. Njegovo pravo ime je bilo Mark Neelstin, vendar se je zaradi sramu, ker njegov oče ni bil čarovnik (bil je »bunkelj«, nečarovnik), preimenoval. Po mamini strani je bil spolzgadov potomec in zato je na Bradavičarki odprl dvorano skrivnosti. Ko je končal šolanje, je potoval po svetu in prestal veliko čarovniških preobrazb. Nato pa se je zopet pojavil po imenom Mrlakenstein. Njegovi sodelavci so se imenovali Jedci smrti. Dolgo časa so ljudje trepetali pred njim. Potem pa se je zgodilo nekaj nenavadnega. Neke noči se je odpravil, da bi ubil družino Potter. Harryjevega očeta in mamo je ubil, od Harryja pa se je moč odbila nazaj v Mrlakensteina. Izgubil je vso moč. Leta 1994 pa se je zopet vrnil (vrnitvi je bil priča le Harry Potter in Jedci smrti), v novem telesu, katero ima dolge, bele prste, rdeče, nore oči in reže namesto nosu. Dokopati se je želel tudi do prerokbe, s katero bi se morebiti lahko znebil Harryja, a mu po zaslugi slednjega to ni uspelo. Kmalu mu je Albus Dumbledore uničil prvi del duše (prvi Skrižven). Nato pa je Harry z pomočjo Hermione in Rona uničil še ostale ter Mrlakensteina dokončno ubil.

Also on FANDOM

Random Wiki