FANDOM

Voldermortimage.jpg

Lord Voldemort

Lord Voldemort (sl. prevod Mrlakenstein) je največji in najmočnejši temen čarovnik v zadnjih stoletjih. Njegovo rojstno ime je Tom Marvolo Riddle (sl. prevod Mark Neelstin). Že med obiskovanjem Bradavičarke si je svoje ime spremenil. Njegovo novo ime so od začetka poznali le njegovi najtesnejši prijatelji, pozneje pa ga je začel uporabljati tudi javno. Že za časa šolanja je okoli sebe zbiral svoje privržence. Imel je namreč voditeljske sposobnosti in vsi, celo starejši študenti, so ga vedno občudovali. Lord Voldemort je zadnji potomec Salazarja Slytherina (sl. prevod Salazar Spolzgad) in je edini živeči čarovnik poleg Harryja Potterja, ki je Parcelmouth (sl. prevod luskust) in ima sposobnost komuniciranja s kačami.

Zgodnje življenje Edit

Mark Marvolo Neelstin je bil rojen na Silvestrovo, 1926 v sirotišnici v Londonu. Njegova čistokrvna mama, Meropa Gaunar, potomka Salazarja Spolzgada, je umrla takoj po njegovem rojstvu. Preden je umrla, je svojega otroka poimenovala po njegovem očetu, Marku Neelstinu Sr in Marvolu Gaunarju, njenem očetu. Mark Neelstin Sr. je bil bunkelj, ki je živel v vasici Spodnje Trupeltse. Meropa Gaunar je pridobila njegovo ljubezen z ljubezenskim napojem. Čez nekaj časa je Meropa opustila uporabo ljubezenskega napoja v upanju, da se je Mark resnično zaljubil v njo. A to se ni zgodilo in Mark je Meropo zapustil v njeni ogromni bolečini.
Tom Riddle (11 years old).jpg

Mark Neelstin star 11 let

Mark je odrasel v bunkeljski sirotišnici, povsem nepoučen o njegovih čarobnih sposobnostih. Imel je nekaj pojma o njegovih posebnih sposobnostih, ki so bile neobičajne tudi za čarobnega otroka. Z mislimi je lahko premikal stvari z mislimi. Nadzoroval je lahko živali in delal z njimi kar je hotel, govoril je kačji jezik in s svojimi močmi prizadeval zlo ostalim otrokom. Po tem, ko se je stepel z nekim fantom, je uporabil svoje moči, da je obesil njegove zajčka s tramov. Na nekem izletu je s sabo vzel dve siroti v jamo, kjer je naredil nekaj tako groznega, da sta bili siroti travmatizirani v tišino. Mark je tudi kradel lastnino od ostalih sirot in jo skrival v svoji omari.

Ko je bil Mark star 11 let, je Albus Dumbledore, profesor na Bradavičarki govoril najprej z gospo Cole, ki mu je povedala, kako neobičajen je Mark. Ko se je Dumbledore končno spoznal z njim, je Mark najprej mislil, da je Dumbledore zdravnik ali psihiater, ki ga bo odpeljal v umobolnico. Prepričan, da to ni, je bil, ko je Dumbledore uporabil Flame-Freezing urok na Markovi omari in ko mu je pojasnil, da je Bradavičarka za otroke s čarobnimi sposobnostmi.

Pri rani mladosti je jasno, da je Mark pokazal potrebo drugačnosti od ostalih in se od njih ločiti (kakor je namignjeno, ko omeni, da ne mara svojega imena, ker je preveč vsakdanje). Niti ni bil presenečen, ko mu je Dumbledore povedal, da je čarovnik - verjel je, da ima posebne darove, ki jih drugi nimajo. Mark je tudi pokazal viden strah pred smrtjo, saj je to obravnaval kot človeško slabost. Zatrjeval je, da njegova mama ni mogla biti čarovnica, saj če bi bila, bi se izognila smrti.

Markova zloraba njegovih čarovniških sposobnosti je vznemirila Albusa. Odločil se je, da ga bo imel na očesu. "Nekaj, kar sem moral storiti v vsakem primeru, saj je bil sam in brez prijateljev." Dumbledore je Marka tudi opozoril, da bo na Bradavičarki spoznal pravila, ki so kontrolirala magijo v čarovniškem svetu in da so bili kršilci pravil resno kaznovani. Markovo obnašanje se je spremenilo, ko ga je Dumbledore uštel; postal je bolj zaščiten in je skrival svoje odzive. Dumbledore je Neelstinu dal dovolj navodil, da je prišel na Prečno ulico in Peron 9 in tri četrtine. Mark je kupil nekaj knjig iz druge roke, pa tudi svojo palico: jedro feniksovo repno pero, palica je bila tudi sestra Harryevi.

Also on FANDOM

Random Wiki