Fandom

Harry Potter Wiki

Jedci smrti

11pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
DeathEater.jpg

Jedec smrti

Jedci smrti, so zlobna organizacija, ki si prizadeva zavzeti svet. Prepričani so v čistost krvi. Zaradi njih je umrlo že mnogo ljudi, od bunkeljev, do čisokrvnih čarovnikov. Njihov vodja je Mrlakenstein. Najbolj zvesti Jedci so: Lucius Malfoy, Krasotillya L'ohol in Robaus Raws. V prvi vojni, jih je večino polovilo Ministerstvo za čaranje, nekaj jih je izmed njih, ki so umrli, in le redki so se izognili Azkabanu, s pričanjem da so bili pod imperijevo kletvijo. V zadnji, končni bitki, jih je bila večina ujetih, ter poslanih v Azkaban.Jedci vedno nosijo maske, ter so oblečeni v temne plašče.

Po padcu ministrstva so prevzeli oblast nad celotno Veliko Britanijo, ter začeli z registrskim zakonom. Robaus Raws, Cacia Carrow in Colegus Carrow, so bili Jedci, ki so po padcu Ministrstva začeli poučevati študente, ter zavzeli šolo.Ena izmed značilnosti Jedcev smrti, je tudi Temno znamenje. Nosi ga vsak Jedec smrti. Z tem znamenjem jih Mrlakenstein, vedno prikliče k sebi. Temno znamenje, predstavlja lobanja in kača, ki leze iz njenih ust. Temno znamenje, Jedci tudi pričarajo, na nebu, ko koga ubijejo. Urok se imenuje Morsmorde. Znamenje, je bilo pričarano samo dvakrat: na svetovnem Quidditch prvenstvu, leta 1994, ter na Bradavičarki, 1997.Jedci so se z Feniksovim redom, večkrat spopadli v preteklosti. Štirje izmed redovih članov, so se celo zopestavili Temnemu Mojstru, vendar so najbolj znane tri bitke: bitka na Ministrstvu za čaranje, bitka Astronomskega stolpa, na Bradavičarki, ter končna Bradavičarska bitka, v kateri so bili vsi Jedci premagani.

Med Jedce smrti, sta bili sprejeti, samo dve ženski. Krasotillya L'ohol in Cacia Carrow. Vseeno pa je bilo vseh znanih Jedcev smrti, kar 32. Večina izmed njih, je ta naslov na nek način podedovala po družinah. Avery, je bil Mojstrov sošolec, ter Jedec smrti, prav tako je bil njegov sin Jedec smrti. Med takšne primere, spadata še Draco Malfoy in Lucius Malfoy, pa Mulciber, Rosier in Lestrange. Prav tako je večina Jedcev poimenovanih samo po svoji priimkih : Crabbe, Gibbon, Jugson, Nott in Selwyn.

250px-Death Eater masks.jpg

Različne maske, ki so bile v lasti Jedcev smrti

Also on Fandom

Random Wiki