Fandom

Harry Potter Wiki

Bradavičarka

11pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Hogwartshand.gif

Znak Bradavičarke

Bradavičarka je čarovniška šola na Škotskem. Točne lokacije ni mogoče odkriti, saj je šola zavarovana z vsemi mogočimi uroki in je ni mogoče narisati na zemljevid. Če kakšen bunkelj zaide v bližino šole, vidi le ruševine z napisom 'Nevarnost, ne približujte se'. Prav tako nikakršni bunkeljski izdelki ne delujejo v bližini šole.

Šolska pesem:

Bradavičarka, Bradavica, bodi naša vodnica! Vsi plešasti starčki, mulci in parčki si želimo nadevati glave s čim učenjake te prave. Kajti zdaj so prazne, polne zraka, po katerem muha koraka. Zato nas kaj pametnega nauči, da bo kaj v naši buči. Potrudi se, mi se bomo tudi, sicer nam zgnijejo možgani in utrdijo udi!

Domovi Edit

Študenti so razvrščeni v štiri domove: Gryfondom, Pihpuff, Drznvraan in Spolzgad. Poimenovani so bili po štirih ustanoviteljih: Godric Gryfondom, Perwola Pihpuff, Daniela Drznvraan in Salazar Spolzgad.

Gryfondom odlikujejo pogum, viteštvo, izzivanje in strpnost. Barvi sta škrlatna in zlata,

dom pa simbolizira lev. Njihov duh je Skorajbrezglavi Nick. Vhod v dom je v 7. nadstropju, skrit za portretom Debele gospe. Da bi prišli v skupno sobo, morajo študentje povedati pravo geslo.
Gryffindor.jpg

Gryfondom

Pihpuff je znan po lojalnosti, pravičnosti, iskrenosti in toleranci. Dom simbolizira jazbec, barvi pa sta rumena in črna. Njihov duh je Debeli Frater. Skupna soba je blizu kuhinje.
Hufflepuff.jpg

Pihpuff

Drznvraan odlikujeta drznost, modrost in kreativnost. Dom simbolizira orel, barvi pa sta modra in bronasta. Duh je Siva gospa (hči Daniele Drznvraan). Skupna soba je v enem izmed stolpov, za vstop pa moraš odgovoriti na vprašanje kot je "Kam gre tisto kar radirnemo?"
Ravenb.jpg

Drznvraan

Slytherin.jpg

Spolzgad

Spolzgad simbolizira čistokrvnost, ambicioznost in imetje dobrih virov. Dom simbolzira gad, barvi pa sta zelena in srebrna. Duh je Krvavi baron. Skupna soba je v ječah, vhod pa so vrata, ki se pretvarjajo, da so stena.

Also on Fandom

Random Wiki